ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – Πέμπτη 20 Ιουνίου, 7μμ στο Σύνταγμα

ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

ΣΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΥΜΕΝΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.

ΠΕΜΠΤΗ 20 ΙΟΥΝΗ ΣΤΙΣ 19:00, ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΕΡΙΑ!

Η σχολική χρονιά κλείνει στον απόηχο των τραγικών ελλείψεων στην εκπαίδευση και ειδικότερα στην ειδική εκπαίδευση.

1.000 παιδιά ως τον Φλεβάρη του 2024 δεν πήγαιναν καθόλου σχολείο επειδή δεν ήταν λυμένο το θέμα της μεταφοράς ενώ άλλα γιατί δεν υπήρχε το αναγκαίο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό.

Σχολεία ακατάλληλα ως επικίνδυνα ακόμα και τα νεόδμητα με υπεράριθμο μαθητικό πληθυσμό, με ελάχιστο προσωπικό και οι περισσότεροι να είναι αναπληρωτές. Και μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για παιδιά με αναπηρίες, χωρίς κανένα ουσιαστικό σχέδιο και προϋποθέσεις αντιμετώπισης μιας σοβαρής έκτακτης ανάγκης, πχ σεισμός, πυρκαγιά, πλημμύρα κλπ. Την ίδια στιγμή, τεράστιες αναμονές για γνωματεύσεις από τα ΚΕΔΑΣΥ που δεν έχουν πλέον αναπτυξιολόγο, παιδοψυχίατρο, ή παιδονευρολόγο.

Ταυτόχρονα οι διαρροές που υπάρχουν για το μέλλον των μαθητών με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι εξαιρετικά δυσοίωνες. Με πρόταγμα την υλοποίηση της εθνικής στρατηγικής για την αναπηρία που έδωσε η κυβέρνηση στη δημοσιότητα, τα προβλήματα θα διογκωθούν.

Η κυβέρνηση προβάλλει την «πλήρη ένταξη» των μαθητών με Αναπηρία, προσπαθώντας να ξηλώσει όλες τις υποστηρικτικές δομές στην Ειδική Εκπαίδευση, οι οποίες δημιουργήθηκαν με τον αταλάντευτο και επίμονο αγώνα των ενώσεων γονέων των αναπήρων, των ίδιων των αναπήρων και του εκπαιδευτικού κινήματος. Στόχος είναι η απόσυρση του κράτους από την υποχρέωση παροχής δημόσιας και δωρεάν Ειδικής Εκπαίδευσης, η μετατροπή αυτής της ευθύνης σε «ατομική ευθύνη» του γονέα, η μεταφορά δημόσιου χρήματος σε ιδιωτικές δομές και φιλανθρωπικά ιδρύματα ε.α. και εντέλει η κατάργηση όσων δικαιωμάτων και όσης ορατότητας είχε κερδηθεί μέχρι σήμερα για τους μαθητές με Αναπηρία.

Η μείωση κατά 135 εκατομμύρια ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό που δίνεται για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για το 2024, οι προαναγγελίες για αλλαγές στα καθηκοντολόγια τμημάτων ένταξης και παράλληλων στηρίξεων, οι συλλογικοί πανελλαδικού χαρακτήρα «κόφτες» που ετοιμάζονται για τις διαγνώσεις από τα ΚΕΔΑΣΥ, οι συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων, καθώς και η τεχνητή δεξαμενή υπεραριθμιών που δημιουργούνται από τα παραπάνω μέτρα, μας υποψιάζουν ότι η κυβέρνηση θα επιδιώξει να περικόψει δραστικά τις δαπάνες (προσλήψεις και υλικοτεχνική υποδομή).

Η εθνική στρατηγική 2024-2030 δεν μπορεί και δεν πρέπει να αποτελεί στοιχείο διαλόγου και διαπραγμάτευσης, καθώς αποφασίζει συγκεκριμένες αλλαγές στο τι, το πώς και προς τα πού θα κινηθεί η ειδική εκπαίδευση. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ/ Η ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ

  • Γενναία αύξηση της χρηματοδότησης για τη Δημόσια ειδική αγωγής και εκπαίδευση

  • Προσλήψεις ώστε να καλυφτούν όλα τα κενά σε προσωπικό, εκπαιδευτικό, επιστημονικό, βοηθητικό. Μονιμοποίηση όλων όσων εργάζονται στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Επιπλέον, μόνιμες προσλήψεις για να καλυφτούν όλες οι ανάγκες στα ειδικά σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας.

  • Να καλυφτούν όλα τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών. Ενιαίο δημόσιο σύστημα μεταφοράς με ευθύνη του κράτους, με την εξασφάλιση των κατάλληλων μέσων και το κατάλληλα επιμορφωμένο προσωπικό

  • Αύξηση της χρηματοδότησης προς τους δήμους για να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες συντηρήσεις, αναπαλαιώσεις. Έναρξη της λειτουργίας όλων των ιδρυμένων σχολείων. Συνολικό σχέδιο για τις σχολικές υποδομές με την ανέγερση νέων σύγχρονων ειδικών σχολείων σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια.

  • Πλήρης στελέχωση από μόνιμο προσωπικό, κατάλληλη στέγαση, διάθεση επιστημονικών εργαλείων στα ΚΕΔΑΣΥ ώστε να μπορούν να επιτελούν το επιστημονικό έργο ολόπλευρα, χωρίς καθυστερήσεις για όσα παιδιά το χρειάζονται.

  • Η διάγνωση και αξιολόγηση πρέπει να ξεκινά όσο το δυνατόν πιο έγκαιρα ώστε να είναι πιο ουσιαστική και αποτελεσματική η παιδαγωγική και επιστημονική παρέμβαση. Διάθεση όλου του αναγκαίου παιδαγωγικού, επιστημονικού, τεχνολογικού, υλικοτεχνικού υλικού ώστε η επιστημονική και παιδαγωγική παρέμβαση να είναι ολόπλευρη, σύγχρονη και ως εκ τούτου αποτελεσματική.

Views: 0