Σχετικά με το μοίρασμα των εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Πάγια θέση του Συλλόγου μας είναι η κάλυψη όλων των κενών και η πρόσληψη όλων των απαραίτητων εκπαιδευτικών για κάθε παιδί με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται στις διαγνώσεις των αρμόδιων επιστημονικών φορέων (ΚΕΔΑΣΥ)
Όπως ενημερωθήκαμε από τη Διεύθυνση Γ΄ Αθήνας η κάλυψη των εγκεκριμένων αιτημάτων των μαθητών για Παράλληλη στήριξη με την Α φάση προσλήψεων αναπληρωτών είναι πολύ πίσω από τις πραγματικές ανάγκες.
Συγκεκριμένα για 1415 αιτήματα( 1108 Δημοτικών και 307 Νηπιαγωγείων) οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών είναι μόνο 771 ( 585 για Δημοτικά και 186 για τα Νηπιαγωγεία).
Για άλλη μια φορά εντείνεται η επίθεση ενάντια στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και μπαίνουν κόφτες στα δικαιώματά τους.
Για το λόγο αυτό καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων, τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης και τους Διευθυντές των σχολείων να μη δεχτούν το μοίρασμα της Παράλληλης Στήριξης σε πολλούς μαθητές και να ζητήσουν ονομαστική τοποθέτηση των εκπαιδευτικών σε κάθε παιδί από τη Διεύθυνση, προκειμένου να προστατευτούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, αλλά και να προστατευτούν οι σύλλογοι διδασκόντων από πιθανές δικαστικές προσφυγές, ιδιαίτερα όταν υπάρχει προηγούμενο οικονομικής αποζημίωσης οικογένειας μαθητή με παράλληλη στήριξη!!!
Στέλνουμε Πρόταση κειμένου προς τους Συλλόγους Διδασκόντων :
Πρόταση κειμένου προς τους Συλλόγους Διδασκόντων
Όπως ήδη γνωρίζετε τα αιτήματα για παράλληλη στήριξη μέχρι σήμερα (…./9/2024), όπως έχουν ήδη διαβιβαστεί από το σχολείο μας προς την αρμόδια διοικητική αρχή είναι συνολικά …………………… Μετά τις προσλήψεις των αναπληρωτών στη σχολική μας μονάδα τοποθετήθηκαν ……….…….. αναπληρωτές παράλληλης στήριξης. Είναι φανερό ότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης είναι μικρότερος του αριθμού των αιτημάτων που έχουν έγκριση.
Επειδή ο σύλλογος διδασκόντων δεν δύναται να ιεραρχήσει τις γνωματεύσεις διεπιστημονικής ομάδας του ΚΕΔΑΣΥ (καθώς μια πιθανή ιεράρχηση ανάμεσα σε γνωματεύσεις δημόσιου επιστημονικού φορέα αφενός μεν είναι αναντίστοιχος με το ρόλο και τις αρμοδιότητες του Συλλόγου Διδασκόντων, αφετέρου δε συνιστά διάκριση ανάμεσα σε αναπήρους μαθητές), παρακαλούμε να γίνουν από πλευράς σας όλα τα απαραίτητα βήματα για να υπηρετηθούν οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών με αναπηρία/ ή και ειδικές εκπαιδευτικές δυσκολίες του σχολείου μας.
Παρακαλούμε λοιπόν να μας ενημερώσετε ποιους μαθητές με αναπηρία/ ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του σχολείου μας θα υποστηρίξουν οι συνάδελφοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης που τοποθετήθηκαν στο ……….ΔΣ/ Νηπιαγωγείο Περιστερίου.
ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΣ
Πρόταση κειμένου προς τους Συλλόγους Διδασκόντων
Στο ……….ΔΣ/Νηπιαγωγείο Περιστερίου έγινε σήμερα αίτημα από την οικογένεια του/της μαθητή/τριας (ΑΡΧΙΚΑ ΜΟΝΟ ) για να υποστηριχτεί ο/η μαθητής/τρια της ……. τάξης του σχολείου μας. Τονίζουμε ότι οι ιδιώτες Ειδικοί βοηθοί δεν έχουν θεσμοθετημένο και ακριβή ρόλο εντός του σχολικού πλαισίου, ώστε να προσφέρουν πολυεπίπεδα στην ενίσχυση των μορφωτικών και κοινωνικών δικαιωμάτων των μαθητών. Επιπλέον ΔΕ νομιμοποιούνται να εργάζονται στο χώρο του Δημόσιοι σχολείου στο οποίο εργάζονται ανασφάλιστοι. Διεκδικούμε δημόσια και δωρεάν υποστήριξη για τον /την…….
Κάλυψη όλων των πραγματικών κενών των σχολείων!
Μπροστά οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ